Tidsbrist

Jaha, nu är jag hemma från Barcelona i två dagar, då har jag jobbat fast jag inte skulle, så nu imorgon åker jag på kurs för Anders Hallgren med jobbet, ska bli kanonkul, men orken är sådär i form & har ju tillbringat alldeles för lite tid med sambo & hundar på senaste, nåja, det kan man väl ta igen sen..

Träffade Lena med Bella igår på Maxi & det var väldigt trevligt att glömma bort att jag var stressad & prata lite pinscher:) Så nu tycker jag att så fort det börjar bli okej väder så är det banne mig dags för träff & träning!

& så var det in med lite bilder, tror inte att jag visat dessa förut :)

De smälter in rätt bra i vår soffa, ibland missar man att Kiro ligger i en fåtölj.. Nog för att de kan härja, men de kan minsann vara lugna med:)


Kiro på morgonen innan jag åkte till Barcelona, innan jag fotade låg jag till vänster om honom, så vi låg & kramades:) Då var Midas hos uppfödaren & Pär på jobbet, så han ville nog mysa lite extra när det bara var vi:)


Buskillarna i sängen


& ännu mera mys i soffan :)


Nu blev det väldigt lugna bilder, men mer fart var det idag när jag var på enköpingsgruppens IPO-plan & tränade lite med Kiro:) Fanns plank(som lydnadshinder fast bredare & inte jättehögt) & typ A-hinder fast mkt brantare, kanske heter plank det med, så himla trött:) Värmde upp ordentligt & så körde vi lite, han var jätteduktig.. Han kan stänga frysen nu med..Inte på kommando än, men räcker om jag pekar, behöver inte targetplattan längre:) Så sen ska jag börja med lådorna & så får vi se vad det blir sen...

Nej nu måste jag sätta fart & packa inför morgondagen.. Hoppas att jag hinner lära mig massor, är ju där & jobbar, men nog måste man suga i sig så mkt kunskap som möjligt när man ändå är på kurs & Anders Hallgren dessutom :)  Haha ja jag är lite nördig när det gäller honom.

Igår hade vi kalas för Pär, med 7 vuxna, 5 barn & så 2 hundar, de var så himla duktiga båda två! Kiro skulle fram & trösta minsta barnet (2v) när hon började gråta & så hålla koll på alla större ungar såklart. Midas tittade på "brorsan" & verkade tycka att barn är ganska bra ändå:) Det hjälper mkt att alla barnen är väldigt duktiga med hundarna, är imponerad! Spec lille Lucas som fyller 4(fast han är äldst av de barn som var här igår), han är kanon med hundarna, gullunge!

Hm, har fortfanade inte kunnat slita mig, hinner blogga alldeles för lite, både här & i min fia-blogg... suck.. Nåja, får ta igen allt sen, nångång:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback