Snaaart..

Kanske det står ett till namn där uppe i hörnet på bloggen, för att fylla luckan i Aquiro & ..
Jag var & hälsade på valparna idag, har varit där en gång i veckan sen de var en vecka tror jag, jag fick specialtillstånd för att jag ev skulle kunna rycka in som valpvakt, nu har inte det behövts men ändå.
Tiken gillar dessutom mig mycket osv.. Inga problemas. Husse har också varit med nu när de är lite äldre, blev fem veckor idag! Jisses vad tiden går fort.

Det är en av de röda pojkarna som fastnat för mig & som jag fastnat för. Känner igen scenariot, samma som i Kiros kull, två röda hanar att välja på:)
Det är en liten herre vid namn Pluto (får se om han får heta det sen). Han har tytt sig lite till mig hela tiden, men idag så kom han springande mot mig när jag klev in i köket där valparna håller hus & sen var det han & jag under hela tiden jag var där. Kärlek!
Han är framåt, utforskar, busar som tusan med syskon, någon av de vuxna hundarna eller leksaker, social, men även mysig, tar man upp honom så somnar han eller bara njuter, men framförallt, pussas! släpper man ner honon så busar han iväg eller vill genast tillbaka. Klippte klorna på honom idag utan problem. Tror han kommer bli en kanon-hund att träna med & leva med. Oj oj oj... Inte bra det här;) Det är ju tre veckor kvar innan de är åtta veckor!

Om det blir nån, ja det finns ett om... Men jag hoppas & tror att det ska gå. Har ju längtat i snart två år efter en till hund.. Det är verkligen på tiden.

Kommentarer
Postat av: Lena m Bella

Men tjejen då! Nu är du allt bra valpsugen. Men jag måste ju hålla med om att det är myyysigt med valpar.

Lycka till!

Kramizar

Postat av: Anette

Nu har du tre långa veckor framför dig innan du får hem din lilla bebis, men det är en rolig väntan. Det är ju så mysigt med valpar och deras små pussar.



Ha det bra!



Kram

2008-11-09 @ 08:54:50
URL: http://egons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback