Spår & spänning

Ja, vi tuffar på med spåret, har gått över till att varva längre lite svårare skogsspår med kortare spår på plan med fokus på hastighet (få ner den), noggrannhet & framförallt markering av apporterna. Det går framåt, men vi behöver fler apporter. Så ska ta mig iväg till någon lämplig bygghandel & inhandla lämpligt virke & såga till:)

Funderade på en sak eller fem, spelar det någon roll hur apporterna luktar? Mina nu luktar ju mig, men ska man kanske låta någon "okänd" såga upp & förvara i plastpåse & sen bara ta i dom med tång & träna på det, men då kanske någon "okänd" bör gå spåret med? Åsa & Pär har ju gått spår åt mig, han tar ju spåret & går det utan problem, men markerade inte apporterna då för vi hade inte kommit så långt.. Så man kanske ska ha de "oluktande" apporterna när någon annan går spåret & han verkligen markerar apporterna?
Haha, jag bör nog gå en spårkurs:)

Sen så har vi en liten spännande grej som vi kanske genomför på söndag.. Vi får se vad de säger & hur det går.. Men dit ska vi åtminstone & Kiro ska med. Jag ska försöka att vara luuugn & fiiin.

Nej nu ska vi kila ut, Kiro har tagit sovmorgon idag, tokiga hund. Men vi har gjort en hel del senaste dagarna & mer blir det:)

Kommentarer
Postat av: Claes & Ambra

Har man sagt A så får man säga B. Jag väntar nyfiket på vad det är ni ska göra på söndag... :-)

2008-05-02 @ 21:23:23
Postat av: Lena m. Bella

Hallåå! Jag är nyfiken så nu måste du avslöja vad ni har fjort idag.
Ha det..

Postat av: Claes

HALLLLÅÅ!!! Nu är det måndag, har inga naglar kvar. Berätta nu, nu nu nu nu nu nu nu nu!!! :-)

2008-05-05 @ 15:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback