Träning på Sura BK

Idag var jag & Åsa på klubben & tränade, först fick busarna leka av sig & sen började vi med Kiro.
Orkar inte skriva så mkt men lägger in ett gäng bilder:)

Cisco badar i diket, myyysigt


Kiro fattar inte vad det ska vara bra för


De fick såklart posera lite.. Men det blev inte så många bra kort. Kanske Åsa lyckades få nåt? Det är så skönt med två hundar som funkar så bra ihop att leka & träna med, fullt härj när de leker sen kan de koppla av bredvid varann när vi fikar & snackar skit.


Lite kontakt...


Supersnyggt dubbelkommando vid lämnande inför inkallning.. Bra med självrannsakan, någon som fotar & kan ge kritik, TACK Åsa!!


Slutet av inkallningen, det var en ganska bra inkallning faktiskt, lite dåligt avslut, men farten var perfekt!


Snygg hund med matten som ställer till det:) Åsa försökte fota Kiro när han hade bra kontakt, vilket han hade en hel del, men han hörde kameran & tittade på henne, plus att hon klickar åt mig så jag ska ha mindre att fokusera på.. Så det blev inga bra kort med bra kontakt i utgångsposition.


Älskade hund apporterar utan problem, Åsa sa åt mig att om jag kunde hålla käften så kanske vi kommer nån stans med apporteringen & ja, se & njut (ja, jag gör det, fy fan vad han är bra!) haha stolt matte idag, han har varit såå duktig ett par dagar här, tränat agility, han är grym, sen var han med på midsommarfest, 20-25 personer plus barn & en till hund, han var lös nästan hela tiden på en tomt utan staket, mammas kille! Han sprang efter freesbe & lekte med pinnar, äntligen är min hund tillbaka, passar bra inför onsdagen...:)

Hämtar apporten efter jag kastat den


Påväg till mig med den fasade apporten


Det får vara allt för oss. Nu är vi på gång igen!

Kommentarer
Postat av: Lena o Bella

Duktiga Kiro och duktiga Fia =)

Postat av: Claes

Snyggt. Snart är ni ute och håvar in förstapris!

2008-06-23 @ 09:11:44
URL: http://www.dobbe.se
Postat av: Anette

Hej!



Kul att du är på gång igen. Vi får väl åka tillsammans och tävla sen.

Tack för att du ställde upp och skrev åt domaren när vi hade KM trots regn och knott.



Kram

2008-06-23 @ 09:46:46
URL: http://egonsblogg.se
Postat av: Malin

Åhh vilka härliga bilder! Lycka till med vad ni tar er för i framtiden och hoppas det gick bra på MH:t igår! Mvh /Malin

2008-06-26 @ 02:04:55
URL: http://pinscherflickorna.bloggagratis.se
Postat av: Maj-Len

Hur gick det på Mh:t?

Berätta :)

2008-06-26 @ 21:03:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback