Vackra Värmland! (lite bildbomb)

I helgen var vi & vilade upp oss i Värmland, i mina bortgångna farföräldrars hus i en liten by.  Vi kikade på Svenska Rallyt (ett par sträckor går i närheten), Aquiro var med & var kanonduktig! Fotade endel under resan, här kommer några smakprov:)


Galen hund påväg mot husse, ser ut som att han har underbett, men han har bara damp;)
tok


Förutom att åka på rally så gick vi även en sväng på "Trollstigen", där en konstnär/snickare gjort massa fina träfigurer, jag trodde att Aquiro åtminstone skulle reagera på alla ögon, men icke, han tyckte mest att snön var rolig att springa i.. Vi orkade gå ca 800m, i jobbig terräng, innan vi vände, ska tillbaka i vår/sommar & gå hela stigen på 3 km upp på berget, sen ner igen:)
troll


Hit men inte längre, vi gick till en grotta & var tvugna att leka turister:) Det roliga är att Aquiro är på samma ställe på båda bilderna, trots att vi bytt fotograf mellan:)
grotta2grotta


Han fick posera lite vid Smedammen, finaste killen! (inte det minsta partisk) sitter lite underligt, men är på helspänn för att få kommando att springa till mig...
sitter

Och då ser det ut såhär, fullt ös!
galen

När husse lyckats få hund att vara stilla (han är superbra med Aquiro men har inte samma snits som mig;)) så fick jag båda min killar på samma bild.
älsklingar


Kommentarer
Postat av: Maj-Len

Fina bilder :) och fin Aquiro :)

Igår var vi på skottträning i Sura med Azzra. Det gick jättebra.

Ha det bra
Snart sticker vi till Thailand.
Kram

2008-02-17 @ 15:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback