Bus & härj:)

Ja, det blev det när vi sågs, jag, Aquiro & så Josse & Tobbe med deras galet söta Gibson.
Vi träffades vid gamla övningskörningsbanan & utgick därifrån, först fick hundarna inte hälsa, men jisses, två slynglar som tyckte att den andra verkade vara det roligaste någonsin. Men de är duktiga de små skruttarna.
Sen släppte vi odjuren lösa. Jag, som är en riktigt skruttig fotograf, hade åtminstone kommit ihåg kameran:)

Vem är vem egentligen?? De är jättelika! Nu tror jag att det är Aquiro till vänster & Gibbe till höger. Men Gibbes mamma Winnie är ju Aquiros mamma Wilmas syster, så kanske är inte likheten så underlig;)
Aquiro & Gibbe 3

Surikater, pinscherbus är underbart. De kramades, pussades & for runt. Vet inte vem som är vem här.. Men tror att det är Aquiro som står på två ben..
Aquiro & Gibbe 2

Mer bus. Ingen aning om vem som är vem:)
Aquiro & Gibbe1


Jossan var dagens mest populära person:) Aquiro hade ingen större lust att träna med mig, förmodligen mitt eget fel, så jag fick njuta av att se att min hund minsann kan ha en i princip helt okänd förare & sköta sig kanon:)
Här visar Jossan någon sorts dubbel-lydnad med hundarna. Aquiro i utgångsposition, Gibbe på andra sidan.
Dubbel-lydnad


Blev lite lugn träning också, här en liten platsliggning, jätteduktiga hundar! Aquiro till höger, Gibbe till vänster.
Platspojkar

Här är det cirkuskonster på hög nivå, haha, någon sorts studsbolls-gungbräde-trick?;) Aquiro till vänster & Gibbe till höger. Jag tror banne mig att det var frolicen som gjorde det, så jag åkte raka vägen till hemköp & köpte en påse:)
Aquiro & Gibbe 5
Aquiro & Gibbe 4

Det var jättetrevligt att ses & jag hoppas att det blir fler gånger:) Nu är Aquiro sopslut vilket är bra, för mamma ska iväg & roa sig:)

Kommentarer
Postat av: daffy

Åh vilka fina killar - och så lika dom är varann! Fokusen verkar det inte heller vara något fel på, vad är hemligheten??? ;)

Postat av: Josse & Tobbe - med Gibson

Vilka underbara bilder :D kan inte sluta le.. haha. Vi kom hem med Gibbe, och han var helt slut. Nej då kom polarn över med sin schäfer. Gibbe va så trött så han orkade inte leka med honom :D .. haha.. SÅ det är där måste vi göra om! Jag blev jätte imponerad av Aquiro och Gibbe. Och är numera en stolt mamma. :D haha.. :D . Vi får göra det till något regelbundet. Hoppas du hade skoj på krogen :D
Nu ska vi iaf krypa upp i soffan och kolla på film! // Josse

2007-10-06 @ 20:53:55
URL: http://pinscherngibson.blogg.se
Postat av: Anette

Det är otroligt vad de är lika varandra. De verkar ha jättekul och det är alltid så roligt att se pinschrar leka med varandra på sitt speciella sätt.
Hoppas vi ses snart.
Kram

2007-10-08 @ 09:10:46
URL: http://egons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback