Anställd

Japp, idag är Aquiro med mig in på jobbet, detta för att jag har så lite att göra. Han är med kortare vändor annars med, men idag blir det heldag.
Han charmar som vanligt alla, har blivit bjuden på skinka & lussebulle. Nu ligger han bakom mig på sin filt & sover. Nyss sov han i mitt knä, det är bra mycket bökigare än när han var liten, men det funkar, han får kura ihop sig så mycket det går & jag lutar stolen bakåt & håller i honom med en arm:)
Det är så skönt, han ligger kvar & sover/vilar på sin filt även när folk kommer & pratar med mig, men när vi är i köket eller i korridorerna så vill han fram & hälsa glatt på folk:)

Har mest tränat inne pga vädret, det går riktigt bra, men behöver träna mer med störning. Men det kommer.

Senare i eftermiddag ska vi till min mormor, ikväll ska vi till mamma. Det är några av Aquiros favoritpersoner, inte så konstigt, han har ju växt upp med dom nära:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback