Vilken kille!

Det har varit mycket i helgen. Jag har varit ute & härjat, Aquiro har legat hemma & sovit (alltså från tio elva nån gång till ett två). Lämnar jag honom vid sovtid så håller han sig lugn & sover bara, men än så länge får han bara vara i buren:)

Vi var även på vårruset i veckan, han var jätteduktig. Fredag åkte han buss igen, inga problem, imorse ville han nästan på bussen när vi väntade på min kompis som skulle plocka upp oss:)

Lördagen var ju valpträffen (bilder i inlägget under!!), sen utgång för min del, men ingen lång stund. Söndagen var först sola hos en kompis på hennes innergård, Aquiro låg växelvis i skuggan & växelvis i solen. På gården fanns två katter som var vääldigt nyfikna & inte riktigt gilalde hundar, så stackarn fick stryk av en av dom en gång. Men han överlever utan men;)
På gården var det också massa barn som sprang runt med div leksaker, han brydde sig inte om dom förutom på slutet när han hade tröttnat på sin tråkiga matte som bara låg platt på rygg;) Det var även ett gäng personer som kom fram & hälsade på honom, han var glad som vanligt:) Var ett par karlar i 40-50-års åldern, så det var bra träning:)

Sen på em var det kalas hos min kusin, där var det också ett par farbröder, gick hur bra som helst, de kollade inte tänder, men de hanterade honom lite. Utan minsta problem, skulle vara att han blev för glad isf:)

Det är sån skillnad på honom när jag verkligen tränar varje dag, även om man märker av hans slyngelfasoner så blir jag ju roligare & mer intressant såklart. Har bara inte orkat när jag inte haft nån bil, men det blir förhoppningsvis ändring på det i veckan. Peppar peppar..

Om jag skriver underligt så beror det på feber, ont i halsen & att jag ändå måste jobba..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback