Bildgömma!

Hittade ett par bilder i mammas dator (jag bor här nu när hon är bortrest). Från min systers student då Aquiro var med både vid skolorna nere på stan & sen på bjudning efteråt. Där om någongång visade han vilken kanonhund han är! Blev lite stressad när alla fulla småbarn åkte runt i sina traktorer, men då behövde man inte gå långt bort innan han kunde koppla av igen. Här kommer ett par bilder:

Står vid Arosvallen/Carlforska, alla traktorer åker förbi max 2-3 m ifrån oss, här inga problem alls, det var neråt stan som det blev lite jobbigt.
Duktig


Ligger & pausar i skuggan av en reklamskylt, mitt i stan.
Bupp

Sitter utanför Carlforska, visst ser han maffig ut??!
Huh?

Kommentarer
Postat av: Anette och Egon

Han ser så cool ut på bilderna och verkar inte bry sig om det som händer omkring honom. Han är supertrygg hos sin matte.
Var har du köpt det fina halsbandet han har på sig? Är ute efter ett nytt till Egon men har inte hittat något bra än.
Kram

Postat av: Junitjej

Vilken söt hund!! Han får en puss på nosen av mig!

2007-07-10 @ 09:50:49
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Kennelmamma Petra

De är så lugna, harmoniska och stört coola allesammans i hel kullen, det är underbart att se! =)
.
Han ser onekligen rätt maffig ut på sista bilden! Snyyging...! =)
.
Hoppas ni får en underbart bra vecka!
.
*KRAM*

2007-07-10 @ 12:21:20
URL: http://www.moudi.se
Postat av: Maj-Len

Fina bilder :)
Ja visst är de coola hundarna. Azzra har fått lite valptakter i sig. Hon vill gärna busa med trasan eller drag leksak och sen vill hon gärna sitta i knä.
Ha det bra
Kram

2007-07-10 @ 22:17:00
URL: http://azzra.blogg.se
Postat av: Kennelmamma Petra

Hej gumman =)
.
Tack för idag, jag är så gald att ni alla kunde komma! Det blev ju en riktigt trevlig kväll med alla pinschrar, trots att det regnande en stund på oss...
.
Jag måste in till V-ås och hämta Aquira på fredag, så då kan jag lika gärna köpa "berså-tältet" själv. Men tack för att du erbjöd dig att bistå mig!
.
Var rädd om dig och försök tänka positiva tankar!
.
*BAMSEKRAMAR*

2007-07-17 @ 22:42:24
URL: http://www.moudi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback