Bilder från promenad/träning

Visst har han föremålsintresse!:) Här har han hittat något spännande på marken.
Föremålsintresse


Siktet inställt på matte & förhoppningsvis en belöning;)
Siktet inställt

Står mest & ser söt ut
Sötis


Ehm, man kan ju inte alltid visa sig från sin bästa sida heller, men Hej vad det går!
Wee


Platsliggning, han känns mer & mer säker på det, kanske för att vi övar extra mycket på just det momentet. Ska lägga in mer & mer dold förare med.
Platsliggning


Platsliggning även här, men mest i fotosyfte, Aquiro har fått nåt spännande i nosen.
Vädrar

Tänker inte tjata mer om vilka moment vi tränar, bara att det är himla roligt att både han & jag verkligen gillar lydnadsträningen!:) Han är så lättlärd & positiv. Sålänge som jag är lugn, tydlig & positiv såklart. Det som känns svårast av allt är fortfarande alla apportmoment, men det kommer nog gå vägen det med, med mycket träning & bra tränare:)

Kommentarer
Postat av: Anette

Vilka fina bilder på honom. Han är så duktig när du tränar honom jag har ju sett vilken fin kontakt han har med dig.
Hoppas vi ses på söndag.
Kram Anette med Egon

Postat av: Kennelmamma Petra

Vad DUKTIGA ni är! Alltid lika kul att följe er vardag här i bloggen...! =)
.
Ser fram emot att ses nu på sördag!
.
Ta det lugnt och var rädd om dig under helgen!
.
*KRAM*

2007-07-06 @ 15:49:06
URL: http://www.moudi.se
Postat av: Carola

Hej svejs.. Stackars liten.. Det kan inte vara skoj m en sjukling.Hoppas han blir bättre snart el är bättre redan. Som jag sagt förrut så är han kanonfin (ambra med givetvis. hehe) Har du msn får du gärna adda mig (om du vill alltså) kramis Carola

2007-07-10 @ 00:01:28
URL: http://www.ambra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback