Ibland...

Vill man inte ha valp;) Flyttade igår kväll, allt är en enda röra. Som tur är skötte sig hundarna exemplariskt igår, de fann sig snabbt tillrätta. Båda två har ju varit i lägenheten förut eftersom det är min mormors gamla:)

Men imorse märktes att det varit stressigt på Aquiro då han bajsat inne när jag var i duschen & kissat två gånger, varav jag klev i den ena pölen. Men om man ska se positivt på det så var det första gången jag klev i något, just eftersom han varit så duktig. Så det är nog inget att vara orolig över, mer orolig över att han vägrade göra ifrån sig ute igår när mamma hade hundarna när jag & pappa flyttade alla grejjer.

Lite roligt är det också att det bor tre katter i trappuppgången. Ska bli spännande första gången som Xerox får syn på dom. I Hans trappuppgång. Nej, men han får vänja sig. Har ju fågeln hemma nu med, den ska ut så fort som möjligt, men trots att Xerox bott med den ett bra tag förut så är den väääldigt spännande nu, skumt.

Ska försöka få lite ordning & rutiner hemma nu så att vi får en bra vardag & lycklig samvaro..;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback