Det börjar arta sig

Igår satte vi (eller ok, pappa) äntligen i lastgaller i mammas bil, så imorse åkte båda hundarna bak i bilen. Så himla skönt.

 Idag på lunchen vart det till att äta ute, jag kände att jag behövde komma ifrån jobb & prata med folk:)
Glömde buren uppe på jobbet så båda hundarna fick sitta i bagageutrymmet i 30-45 min efter att jag kört till restaurangen vilket tar ett par minuter. De var hur lugna som helst när jag kom tillbaka:) Reste sig upp för att vifta på svansen & säga hej men sen la sig Aquiro igen & Xerox satt så lugnt. Aquiro är så himla duktig, numera kan jag både fika & äta lunch i ganska lugn & ro medans han är instängd i buren/hagen. Även om han kan låta lite ibland så är han jätteduktig & lugn.

Båda hundarna har kommit tillrätta nu efter en vecka i lägenheten, katterna har inte ställt till så mycket problem, än;) Nej men jag har även varit mer flitig med att träna med Xerox (haft så dåligt samvete) plus att jag inte är lika stressad & då är han ju som han ska. Jäkla hundar att påverkas så otroligt mycket av hur jag mår.

Nej nu har jag inte tid att skriva mer för den här gången. Men skriver mer här nån dag & ska lägga in bilder från den underbara(men kalla) valpträffen som vi hade i lördags:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback