På nya äventyr

I alla fall för Aquiro. Xerox har ju redan varit här. Ja, vi är i Växjö nu:)
Åkte ner igår efter jobbet, vi var nog lika trötta alla tre efter en fem timmar lång bilresa (hade nog kunnat komma fram på 4 timmar med en annan bil & bättre väder samt piggare förare, men det viktigaste var ju att vi kom fram). Vi stannade två gånger, en gång mitt i skogen så fick de rusa av sig, sen en gång vid en mack så där blev det en mer kontrollerad promenad.

De var så otroligt duktiga mina killar, inget tjafs, båda två sov största delen av resan, var bara Xerox som jag såg kika upp ett par gånger. Så det var nog Xerox som var tröttast när vi kom fram, efter tasstorkning & hälsa väldigt glatt på Danne så gick han & la sig i soffan & vägrade röra sig tills det var dags för kvällsrundan.

 Aquiro däremot var helt vild & måste sovit väldigt bra i bilen;) Så han fick busa av sig sen slocknade han också i soffan, han har ju inte varit här innan, så igår var han inte så hemmastadd, men nu ligger båda hundarna helt avslappnade & vilar, en i soffan & en i sängen. Ska nog snart ta första morgonsvängen, Danne tog ju Aquiro imorse & Xerox den latmasken verkar inte vilja gå ut:)

Är fortfarande orolig för Xerox skada. Så på måndag elelr tisdag ska jag ringa rehab på Strömsholm & höra hur jag ska göra. Är inte temperaturen höjd så ska jag nog be om utförligare röntgen, inflammationen fram kan ju faktiskt uppkommit av felbelastning pga smärta på annat håll.. Nej usch, nu ska jag njuta av mina underbaringar, de är så underbart mysiga, Xerox kom in i morse & var på supermyshumör så vi låg kvar extra länge & mös alla fyra:)

Nej, om man skulle ta en långpromenad i det underbara vädret:)


Kommentarer
Postat av: Maj-Len

Hoppas ni haft en bra helg!
Kör försiktigt när du åker hemåt.
/Maj-Len


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback