Såhär kan det se ut

Hemma hos oss, när hundarna(& husse med kameran) är i farten. Ska även lägga in en busbild när jag får tid.

Närbild på Aquiro
Närbild

Fin kontakt med matte:)
Kontakt


Nog är det allt två pinschrar vi har;)
Skrot & korn


Kan uppdatera lite vad Aquiro fått vara med om, helgen(fre-sön) har faktiskt varit händelserik, nu blir det en relativt lugn vecka. Vi har varit hos min pappa, där även min syster finns. Där fick han öva på att sitta i min pappas knä, att acceptera det gick kanon, han ville först hoppa ner men det gick över snabbt som tusan, sen tyckte han att det var mysigt att sitta där. Min syster fick kolla på hans tänder(hon har inte mkt hundvana, trodde att Xerox skulle ha ihjäl Aquiro när de lekte tss) hon tog även ett ben ifrån honom utan att tänka efter & jag hann inte reagera, men både "tandvisning" & att ta benet gick hur bra som helst!

Vi har även hunnit med att vara hos min mamma(& hundvakt) där vi övade lite att han skulle vara ensam med bara mamma & med Xerox & mamma. Han var jätteduktig, lite gnäll då & då, men inte någon separationsångest att tala om, inte dåligt för en så mammig valp;)

Sen lyckades jag även att få komma hemifrån lite, Xerox fick tyvärr stanna hemma, men Aquiro fick följa med, på "kalas", vi var totalt 7 st som satt & pratade & lyssnade på lite musik, han sov konstant i mitt knä, helt oberörd. Han har fömågan att somna i mitt knä lite överallt:)

Så nog kommer både han & jag vara rätt slut efter helgen. Men det går snabbt över(iaf för Aquiros del)  :)

/Fia

Kommentarer
Postat av: K

Åhhhh, vad söööööta de är mina underbara älsklingar...!

*Bamsekramar till er alla och en hel drös pussar till mina favoritpinscherpojkar*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback