Stora killen!

Åh! Min lilla skrutt fick för sig att lyfta benet när han skulle kissa:) Vilken lycka! Lillkillen håller på att bli stor:) Men det är bara vissa gånger han försöker lyfta på benet, är nog bara när Xerox varit med, han vill ju vara preciis som storebror;)
Han är rumsren sålänge jag är hemma, om jag inte är i duschen eller liknande.. han vet att man inte gör ifrån sig inne, men kan inte riktigt hålla sig, en pyttestund kan han, men inte längre.

Han tar för sig mer & mer, på gott & ont. Är oerhört trygg i sig själv, med mig & med Xerox. Vi är en liten flock:)

Stora karlar skrämmer honom inte, sen att han inte vill gosa gärnet med alla är bara skönt tycker jag. Han är öppen, går gärna fram & hälsar, men sen tycker han att det räcker.. Men när han träffat någon ett par gånger så brukar det bli endel lekbugningar & busförsök.

Nu håller jag bara tummarna för att julhelgen går smidigt, med all mat (blir nog lite skinka, köttbullar & prinskorv till båda hundarna, nää, de är inte såå bortskämda;)) Sen alla fyverkerier..Men sålänge jag håller mig lugn är ju Xerox det & då är nog Aquiro också lugn. Så det blir nog kalas:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback