Nytt år, nya tag

Ojojoj vad jag varit dålig på att uppdatera!
Det har hänt massor men jag tänker nog inte ens försöka börja sammanfatta allt, blir nog bara för långt & snurrigt:)
Men jag har kommit igång med trickträningen på allvar igen, inspirerad av mitt nya jobb & servicehunden där som är min "kollega". Vi har börjat med att lära in att stänga en kökslåda. Har dammat av targetplattan vilket var väldigt positivt:)

Jag har haft mycket med jobb, hundar osv så jag har inte hunnit varken läsa eller skriva så mycket i bloggar/forum som jag skulle vilja:( Men jag tänker på er alla pinschervänner/bekanta/internetkändisar osv :)

Nä, sätter igång med bildbombningen istället.

Liten Midas i köket, full i fan


Vi firade nyår utanför Askersund, Kiro ville verkligen inte åka hem, vi hade ett par underbara dagar där, mitt i skogen


Två herrar som är så duktiga med varann, men lille Midas är riktigt tuff, Kiro är så snäll så snäll, men han börjar sätta mer gränser vilket jag tycker är bra.


Så liten & redan insnärjd i sånt här, åh nej, men ja, han har lyft på benet till & från sen han var 12v så...


Vilar så sött i husses famn, man ser både det lilla överbettet & den lindriga kroksvansen, men han ska ju inte vara snygg, han ska förhoppningsvis bli duktig på agility :)


Kiro i snön på vår uteplats


Båda killarna ur "fia-perspektiv" :)


Buspojkar, Kiro leker mycket mer nu, både med mig & med lillen såklart. Båda lika envisa:)


Lille Midas i snön, fullt ös! Eller medvetslös, men han kräver mer & mer, som en pinscher på speed eller något;)


Fast han är ju söt när han sover hihi


Kiro ville tydligen ligga i just den fåtöljen, fast vi har två, plus en soffa, en bädd, en säng & nån filt på golvet:)

Kommentarer
Postat av: Maj-Len

GUUD VA KUL MED BILDER!

Jag har längtat :)

Så fina de är.

Men du, jag blir mycket nyfiken. Har du fått jobb?

KRAM

Postat av: Malin

Hejhej!

Hjälp vad söta de är tillsammans! Gillar att de får samma "rynk" uppe på huvudet, så sött!

Ha det gott /m

2009-01-15 @ 00:02:16
URL: http://aaquila.blogg.se/
Postat av: Emma och Harry

Oooooh, så gölligt!!! Man blir ju alldeles kär!

Jag gillar bilder, så varje blogg måste innehålla minst en bild i fortsättningen! ;)

2009-01-17 @ 00:09:47
URL: http://herrharry.se
Postat av: Lena m Bella

Äntligen lite bilder! De är verkligen söta både Kiro och Midas =)

Vad har du hitta för jobb? Också nyfiken =)

Kram

2009-01-19 @ 14:54:05
URL: http://www.laget.se/bella

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback