Tillbaka till verkligheten

Äntligen har tikarna i området slutat löpa. Suck, man borde inte bo så tiktätt med en vild pinscher-hane i bästa psykiska könsmognad;) Men nu börjar jag känna igen min hund igen, skönt. Var ute med Anna & Alwa vid ett stall där jag haft häst, passade på att hälsa på hästar & kattungar(bra för själen) & även att släppa hundarna i det härliga gröna. Här kommer lite bilder:

Här kommer båda glinen i full fart!
härj

Här kommer Kiro galopperandes, syrran står redan vid oss.
tjohoo


Lite bus & jordfräsfasoner
bus



Sitter fot fint
fot


Ställande under gång (haha jag borde tänkt på att Anna kunde fotan, men vad tusan)
ställande

Läggande under gång (samma visa här, men var det inte störningsträning, en matte som ska fokusera på att fota samtidigt är väl en början åtminstone:))
läggande

Kiro passade på att rulla runt & härja lite i gräset innan vi skulle hem , fick bara med slutet tyvärr.
tok

Jag var faktiskt inte så partisk att jag bara tog bilder på min egen skrutt, Alwa blev minsann med hon med, ska skicka bilderna till Anna så får ni kolla in hennes blogg!:)

& så en bonusbild på mina underbara grabbar som myser i soffan 
mys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback