Kennelträff

I söndags hade vi kennelträff, A-kullen & B-kullen. Mamma Wilma till A-kullen var med & båda föräldrarna till B-kullen. Kul att se Totte, jisses vilken hund!:)
Även riktigt skoj att se de "små knoddarna" i B-kullen, sist man såg dom var de ju små bäbisar, nu är de större än Aquiro, men inte så konstigt med den pappan:)

Här kommer ett gäng bilder, fotograf är Pär, måste säga att min bejb är riktigt duktig!

Här står vi & väntar på instruktioner. Fr vänster: Anna med Aquira, Alwa är i bilen, hon löper. Sen jag med Aquiro, Ellinor med Azzra & Maj-Len med Wilma, Joseph i bakgrunden med sin kamera & så Anette med Egon.
väntar

Hela gänget! Från vänster Pappa Totte & B-kullen, sen Petra med B-kulls mamma Pelinne i mitten sen A-kullens mamma Wilma & en bunt ur A-kullen till höger. Anette med Egon var också med, men hon avstod kennelfotot.
Hela gänget

Här står vi på led & lyssnar på Petra, det var ringträning på schemat. Sen lite fri träning (vi tränade lydnad, duktig skrutt).
uppradade


Kontakt med mig
kontakt

Reser sig & ska till husse, ajja bajja, men tycker att bilden blev lite häftig på nåt vis...
ehm


Som husse säger : Snyggaste pinschern jag sett. Hihi, inte utan att man blir lite lagom jättestolt.
snygging

Jag la även ett spår, inte så långt men rätt svårt, hade en liten publik som gick med & kikade, så pratade samtidigt, det störde honom, men inte överdrivet, han markerade en apport, för första gången! Mera klickerträning på sidan av så jävlar haha. Missade dock en snusdosa, men annars finemang.

Nej nu orkar jag inte skriva mer. Kul att se allihopa, får hoppas på fler träffar snarast, börjar ju bli pinscherväder nu!:)

Kommentarer
Postat av: Lena o Bella

Vad kul ni måste ha haft med ett så stort pinschergäng :D
Han är bara såå snygg skrutten din, och vilka fina bilder sen.
Själv lyckas jag inte alls med fotograferingen :(

Kramizar

Postat av: Maj-Len

Härliga bilder.
Aquiro är en riktig snygging.

2008-04-04 @ 23:38:24
URL: http://home.swipnet.se/wilma_azzra/
Postat av: Tord

Vad tar herrn på första bilden kort på?
Verkar ju vara allt annat än hundar..... ;)

2008-04-05 @ 21:35:10
Postat av: Daffy

Hihi, skrattar gott åt inlägget ovan.. ;)

Vilken trevlig kennelträff ni verkar haft! Aquiro är väldigt söt, han har ett speciellt och valpigt uttryck tycker jag. :)

2008-04-06 @ 21:03:32
URL: http://www.teamvlajkis.com/calle
Postat av: Ambra

Jag ville vara med också, men min dumma husse hade inte tid och det var för långt att åka. Vi ses brorsan!

2008-04-10 @ 11:20:38
URL: http://www.viltspar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback