Träff på Söndag?!

Tänkte om vi kanske skulle dra ihop en liten träff på söndag?
Vad sägs om klockan 14 ute på Skultuna BK, känns som att det är mest idealiskt för att både träna & låta hundarna härja där? Kom gärna med andra förslag på tid/plats om ni inte kan.
Vi får hoppas på okej väder så vi kan ta en fika & prata strunt också:)

Nu känns det här jätteseriöst, men anmälan till mig så snart som möjligt, här i bloggen eller på telefon. Vore roligt om vi blev ett litet gäng iaf:)

Nu är det fredag & jag vet inte om jag kommer ha tillgång till internet i helgen, men mitt nummer finns på SKK's hunddata om man söker på Appealing Grace Aquiro Ad Astra. Men jag hoppas att vi ses allihopa på söndag kl 14 på Skultuna BK! :)

Ha en bra helg tills dess!


Kommentarer
Postat av: Maj-Len

Jag kan på Söndag kl. 14.00. :)
Vi var och tränade på ekeberga idag. Gick mycket bra. Provade och länka tre moment utan godis med Azzra. Det gick kanon Och vad LYCKLIG hon blev när hon fick massor med godis efteråt.
Wilma fick ett litet tokryck och sprang fram till en okänd hund på plan. Vi mattar stod och småpratade. Wilma satt fot vid min sida. Wilma passade på och springa fram, som vanligt hinner man inte med i svängarna......

Postat av: Anette

Hej!
Jag kan komma på söndag kl.14,00. Det ska bli kul att träffas igen, det var ett tag sen hundarna träffades.

2007-09-20 @ 18:35:39
URL: http://egons.blogg.se
Postat av: Tobbe och Josse - med Gibson

Hejsan vad skoj vi kommer iaf en stund ska iväg vid 16 men vi är där så länge vi kan.. ska bli jätteskoj.. Vi tar eventuellt med oss våra vänner o deras pincher från örebro också om det går bra??
ha det bra

2007-09-20 @ 18:56:40
URL: http://pinscherngibson.blogg.se
Postat av: Lena o Bella

Hej!
Vad skoj, vi kommer gärna.
Ha det så gott.
Lena

2007-09-21 @ 19:29:44
URL: http://www.laget.se/bella
Postat av: Kennelmamma Petra

Ska försöka komma! =)
.
Längtar efter att se er alla igen...
.
*KRAM*

2007-09-21 @ 21:45:12
URL: http://www.moudi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback