Bilder på Xerox (& mig)

Fick en mapp med 46 bilder från en kompis som fotade Xerox (& mig) på Mälarpinschern förra året. Vi höll till i skidbacken bortanför utställningsområdet. Xerox ställdes inte utan vi var bara där & kikade. Grät såklart igår när jag fick bilderna. Hon har lyckats fånga hans underbara personlighet på många bilder. Lägger in några stycken nu. Ska inte terrorisera med 46 bilder;)

Alla bilder fotade av Madde. Självklart ingen kopieringsrätt utan tillstånd.

Xerox har fått busfnatt på mig, jag tar det hela med ro.
image100


Huvudstudie, Xerox tittar på mig. Underbart kärleksfullt uttryck.
image102


Mitt i ett skall. Eller kanske "heffa", som var kommandot för att skälla utan ljud, såg ut som att han högg i luften & visade tänderna. Ett av en hel bunt tricks som jag lyckades lära honom:)
image103


Tar det lugnt i mitt knä. Det var inte hysteriskt långt till utställningsplatsen med allt vad det innebär, en hel del hundar som gick förbi på stigen nedanför, många avundsjuka blickar;)
image104


Sitter lite skumt i utgångsposition, bättre kunde han allt, men fin kontakt. Älskade vän.
image105

Kommentarer
Postat av: Maj-Len

Fina bilder:)
Jag har glömt telefonen hemma idag :(
Ska du träna något efter jobbet?
Jag åker till ekeberga vid 17.00.
Hoppas att vi ses:)
Kram

Postat av: Anette

Hej!
Naturligtvis ger jag dig gärna råd hur man ska jobba för att få hunden mer fokuserad på dig. Vi kan träffas någon gång så kan jag visa, det är lite svårt att förklara via mail. Nu tycker jag förstås att Aquiro redan är fokuserad på dig men jag hjälper dig gärna.
Kram

2007-09-26 @ 09:26:05
URL: http://egons.blogg.se
Postat av: Kennelmamma Petra

Nu sitter jag här och gråter av saknad efter vår älskade Xerox. Bilderna är kanonfina! Vi (jag och Joseph) måste ta oss i kragen och göra iordning de kanonfina bilderna vi tog på dig, Xerox och Aquiro dagen innan han fick somna in. De bilderna är helt otroligt fina.
.
*KRAMAR*

2007-09-27 @ 23:08:49
URL: http://www.moudi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback