Tråkiga nyheter

 Xerox är dålig igen. Stingslig & inte alls den underbara hund som jag känner.
På torsdag bär det av till Strömsholm igen för ytterligare undersökningar.
Vet ju att inflammationen i bogen är tillbaka, han rör sig inget vidare. Men jag har mina misstankar om att det kanske skulle kunna sitta någon annanstans & att det är därför det kommer tillbaka. Men jag har eg ingen aning, avvaktar tills på torsdag då jag förhoppningsvis vet mer.

Vad jag däremot vet är att han inte ska behöva ha ont. Det märks så otroligt stor skillnad på honom när han har ont & när han är smärtfri. Han är en fantastisk hund & förtjänar att vara smärtfri.

Orkar inte skriva mer nu. Men återkommer så snart jag vet något.

Aquiro är en underbar liten hund han med, håller på att bli hund lillkillen, håller på att tappa tänder & lyfter på benet:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänker på och känner med er. Du är en fantastisk matte och jag vet att du gör allt för Xerox och Aquiros bästa. Hoppas innerligt att de ska gå bra på torsdag och att det ska gå att komma till rätta med Xerox smärtproblematik.

*En stor varm styrkekram*

/Petra

Postat av: Maj-Len

Tråkigt, tråkigt. Du vet att det bara är att hojta om du behöver hjälp med något.

Massor med Bamse kramar
/Maj-Len

2007-02-13 @ 15:46:15
URL: http://azzra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback