Äntligen;)

142844-13

Liggandes i soffan hemma hos "mormor"





142844-14
Xerox som spanar mot köket, kanske "mormor" ska skämma bort honom;)




142844-12
Såhär somnade Aquiro, men jag hann inte få fram kameran innan han vaknade, som tur var låg han kvar lika sött:)




142844-10
Såhär kan man också ligga och se lite ynklig ut:)



142844-9
Det här kortet är faktiskt taget efter de andra av "mormor", vi busade en stund innan det var läggdags:)



Idag har vi haft en liten "pinscherträff" men det var bara Aquiro som fick följa med:) Han busade med tre av sina småsystrar. Insåg hur stor han faktiskt är idag:)

Nej nu ska vi kika på film. Skriver nog mer imorgon & kanske orkar jag fixa till ett par till bilder då:)

Kommentarer
Postat av: Kennelmamma Petra

Åhhhhh, de är bara för Underbara, dina killar... Jag saknar dem båda så det gör ont i hjärtat när jag ser så härliga bilder på dem. Det gläder mig dock att de älskar sin matte över allt annat! :)

Var Rädda om er och ha det Bäst!

Varma bamsekramen, Petra

2006-12-12 @ 13:58:59
Postat av: Kennelmamma Petra

Åhhhhh, de är bara för Underbara, dina killar... Jag saknar dem båda så det gör ont i hjärtat när jag ser så härliga bilder på dem. Det gläder mig dock att de älskar sin matte över allt annat! :)

Var Rädda om er och ha det Bäst!

Varma bamsekramen, Petra


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback