Varning för valpbildbomb!

Igår söndag var vi & hälsade på Petra & valparna (ja, de andra hundarna med;))
Kommentarer är väl överflödiga, det var själavård på högsta nivå, valparna var sociala, framåt, orädda & så söta så att man ville ta hem hela bunten.. Spec den lille krabaten som var så lik Aquiro...

Bejb hade sagt lite lagom till mig att vi ska banne mig inte ha någon valp, sen när den första valpen stack ut trynet genom valprumsdörren så sa han: ok, vi tar en:) haha, de är svåra att motstå, måste säga att det var härligt att titta på honom bland valparna:)
Klätter


En av bäbisarna fångade Petras ena toffla & sprang runt med, här vaktas bytet;)
Ybersöt

En av de små krabaterna myser med Anna.
Mysigt


Lite lek med en av skruttisarna
Bus


Såhär söt borde det nästan vara olagligt att vara?
Gnag


Ser ut som att jag försöker lära valpis att simma/flyga, men det är helt enkelt så att den sprattlar:)
Sprattel



Kan ju inte låta bli att lägga in ett par bilder på Aquiro som puppy, tänk att han varit så liten & oskyldig:)

Så söt när han sover
image137

Hungrig rackare var han, skulle käka ur "brorsans" matskål
image139


Vad har du däär? Smyger närmare Xerox.
image140

Kommentarer
Postat av: Daffy

Ja det kan nog vara lite förvillande att vi bytt adress på hemsidan, har lagt till "../calle" efter www.teamvlajkis.com

Hmm, så var det ju det här med bilderna i bloggen. Det är verkligen inte snällt att "tipsa" om att det ligger valpbilder ute, då måste man ju bara kika och sedan går man här och suckar och tänker att det skulle vara så kul med en liten "brorsa" till Calle.. Som tur är så kommer jag dock fortfarande ihåg alla kisspölar inne, bitmärken här och var och den ständiga passningen och det är då jag tycker det är så himla skönt att Calle passerat det stadiet! :D

Sköt om er!

Postat av: Veronica

Såå söööta!!!!
Det var kul att du skrev i bloggen "fast det var fel" Och så fick jag se de gosiga valparna.Lycka till med dem allihop Jag kommer säkert att titta in igen på mer valpbilder ;)

2007-11-21 @ 12:12:19
URL: http://teamvlajkis.com
Postat av: Josse

Åh.. Det är nästan så man längtar tillbaka till den tiden dom var valpar, så söta. :d men sen tänker man på allt jobb, Rastningen var och varannan timme. Nej.. :D jag tycker om att Gibbe är tonåring. Iof hellre vuxen, men det kommer. :D .vi syns på fredag!.. Underbara bilder på aquiro som valp.. skit skoj!

2007-11-21 @ 15:42:37
URL: http://pinscherngibson.blogg.se
Postat av: Malin

Va söta valpar! O Aquiro var ju urgullig där med skålarna! Kramar

2007-12-13 @ 15:07:13
URL: http://malinlj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback