Väntan...

Lämnade Xerox kl 07.40 imorse på Strömsholm. Han var positiv där inne ända tills han såg sprutorna, då la han sig under en bänk. Lilla plutten. Jag var med tills han fått sin pre-dos av lugnande inför operationen, så att han skulle slippa värsta stressen.

Han tittade efter mig när de gick iväg med honom, men då hade svansen kommit upp till sin vanliga position istället för mellan benen där den hamnade i samband med sprutorna. Han viftade dessutom lite på den, men förmodligen av oro.

Älskade hund. Sitter på jobbet & försöker koncentrera mig, men tankarna är hos Xerox. Väntar på att telefonen ska ringa så att jag får veta, hoppas att de kan svara tydligt & har en prognos. Så att jag kan börja tänka & fundera på framtiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback