Stallet & "nya" kompisar

Idag var vi i stallet & det kommer nog bli mycket mer av den varan, Aquiro fullkomligen älskar det. Sen att det finns 4 hundkompisar att härja med gör ju inte saken sämre. Han har träffat dom 2 & 2 förut, men nu är det hela gänget, 1 rottis-golden hane, 1 rottis,golden-bordercollie hane (nästan jämngammal), 1 liten svart blandistik & en svart/röd dvärgpinschertik. Förra gången var det endel gruff med ena hanen(som är jämngammal) men mest för att han är osäker. Idag gick det mycket bättre, men lille Yodl är efterhängsen, vilket Aquiro kan tröttna på ibland.. Nåja, härligt att se 5 hundar sträcka ut tillsammans.
Småtjejerna funkar han klockrent med, de fick sitta i sadelkammaren (där det är varmt) tillsammans nån timme.
Lite bilder (ursäkta hopplös fotograf)..


Aquiro, Yodl & lilla Amara.
Bus


Finaste Ragge, han fick vara med på ett hörn.
Ragge


Här ser man verkligen att de sträcker ut:) Aquiro & Yodl på varsin sida om Amara & så Demon längst bak.. Gaia är nog på egna upptåg:)
Full fart


Demon spänner sig lite mot en helt obrydd Aquiro, Yodl tittar på tjejerna.
Grabbarna

Kommentarer
Postat av: Josse

Hallå.. Jag jobbar exakt varje dag i mellandagarna. Men nån dag ska jag väl sluta vid 14. Så då kan vi kanske träffas. Skulle vara skit skoj! :D .. jag kan ju höra av mig när jag vet hur jag jobbar?.. så kan vi bestämma någe då? :D allt bra annars?

Postat av: Anette

GOTT NYTT ÅR!

Kramar Anette

2007-12-31 @ 09:40:55
URL: http://egons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback