Nytillskott!

I torsdags kväll hämtade jag ett litet odjur, Tigger heter han, jordens coolaste katt. Jag har känt honom sen han var alldeles nykläckt & alltid varit extra förtjust i honom, så jag blev väldigt glad när Malin sa att hon skulle göra sig av med honom. Så nu ska han bara kastreras, så han kan vara inne utan att äckla ner;)
Tigger är en blandras & ca 6-7 månader gammal. Hur gosig som helst, han tror dessutom att han är en hund, vilket passar mig perfekt, annars skulle jag se ut som en klösbräda;)
Tigger

På lördagen hämtade jag en till kisse, lilla Mandel, men hon ska tillbaka, för Malin saknar henne för mkt. Men här är Mandel som myser med Tigger.
Missar

Vad gör man när man har katt? Jo man utnyttjar dom i sin träning:)
Här tränar vi platsliggning med ätande katt precis bredvid. Aquiro reste sig inte, men visst var han intresserad av maten.
Platsligg 2Platsligg

Lyckades även få med alla på samma bild, det är inte ofta som all ligger still samtidigt vill jag lova:)
Mys


Kommentarer
Postat av: Kennelmamma Petra

PERFEKT att träna platsliggning med ätande, söt, hårboll inom tasslängds avstånd....! Det gäller att vara kreativ! Ambra brukar träna platsliggning och sitt-kvar med en dryg liten valp som hoppar och studsar runt samt på henne...! ;)

Söt han är Tigger, men du vet vad jag tycker om katter...! ;)

Hoppas ni alla får en underbart bra vecka!


Bamsekramar, Petra

PS. Tack för korten DS.

Postat av: Maj-Len

Många Sötnosar :)

Vi kan höras i morgon om promis.
/Maj-Len

2007-04-10 @ 20:35:59
URL: http://azzra.blogg.se
Postat av: Maj-Len

Många Sötnosar :)

Vi kan höras i morgon om promis.
/Maj-Len

2007-04-10 @ 20:37:28
URL: http://azzra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback